بلاگی برای سن فایل

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی
مشخصات بلاگ
بلاگی برای سن فایل
کلمات کلیدی

دانلود کتابهای روانشناسی پیام نور

کتاب کمک درسی پیام نور

نمونه سوالات متون حقوقی 3 پیام نور

جزوه متون حقوقی 3 پیام نور

دانلود کتاب اصول فقه سمیرا محمدی

پاورپوینت معاینات بالینی و روش گرفتن شرح حال باربارا بیتز

پاورپوینت تئوری اثباتی حسابداری

حسابداری و تئوری اثباتی

انواع تئوری ها در حوزه حسابداری

روش های تحقیق درروانشناسی وعلوم تربیتی

دانلود کتاب روش تحقیق اسماعیل بیابانگرد

جزوه روش‌های تحقیق در روان‌شناسی و علوم تربیتی‌

پاورپوینت تئوری اثباتی حسابداری واتز و زیمرمن

دانلود رایگان کتاب تئوری اثباتی حسابداری واتز و زیمرمن

خرید کتاب تئوری حسابداری واتز و زیمرمن

فایل اکسل تست mbti

دانلود رایگان تست mbti

تست خودشناسی MBTI

تست mbti چیست

نمونه سوال امتحانی داده کاوی با جواب

درس داده کاوی کارشناسی ارشد چیست

جزوه درس وب کاوی

گردشگری اثرات

کتاب گردشگری اثرات برنامه‌ریزی و مدیریت

برنامه ریزی و مدیریت

جزوه درس روانشناسی اجتماعی کاربردی

دوره راهنمایی

درس انشا

تحول ایجاد کردم

اقدام پژوهی

بایگانی
پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ب.ظ

دانلود جزوات کارشناسی ارشد علوم تربیتی


توضیحات فایل

جزوه علوم تربیتی یک جلد اول

کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل جزوه کامل علوم تربیتی (۱) جلد اول می باشد که با فرمت pdf در ۴۲۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.

جزوه علوم تربیتی (۱) جلد اول

این جزوه خلاصه مباحث کارشناسی ارشد علوم تربیتی شامل خلاصه مطالب و تست دروس روش ها و فنون تدریس،اصول و فلسفه تعلیم و تربیت،مدیریت آموزشی،مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی،روانشناسی تربیتی ،تکنولوژی آموزشی،نظارت و راهنمایی،سنجش و اندازه گیری،آمار و روش تحقیق می باشد.

بخشی از متن جزوه:

یادگیری

بخش اول: تعاریف

۱ -۱- تعریف یادگیری: یادگیری عبارت است از فرآیند ایجاد تغییرات نسبتا پایدار، در رفتار بالقوه فرد، بر اثر تجربه این تعریف دارای اجزای زیر است:

- مفهوم فرآیند: یعنی اینکه یادگیری امری پویا و در حال توسعه می باشد، نه ایستا و منفعل

- مفهوم تغییر: یادگیری تغییر در شناخت ، نگرش و مهارت فرد و یا مجموعه ای از آنهاست.

- مفهوم نسبنا پایدار، یادگیری لحظه ای نیست، مثلا اگر بر اثر تور شدید، مردمک چشمها کوچک شود، این یادگیری نمی باشد یادگیری نسبتا پایدار است.

- مفهوم رفتار بالقوه: این موضوع تفاوت یادگیری و عملکرد را بیان می کند. یادگیری بالقوه است، اما اگر آنچه آموخته شده است یادگیری) به ظهور برسد و در رفتار نمود پیدا کند، عملکرد است.

- مفهوم تجربه: بیانگر آن است که یادگیری حاصل تعامل فرد و محیط است یعنی پاد گیرنده در فرآیند یادگیری فعال است.

۱ - ۲- عوامل مؤثر بر یادگیری:

۱- آمادگی، فرد باید برای یادگیری از آمادگی جسمی و روانی لازم برخوردار باشد. ۲- انگیزه و هدف
٣- تجارب گذشته: اگر فرد درباره موضوع مورد یادگیری تجربیاتی داشته باشد، یادگیری آن موضوع در حال و آینده بهتر خواهد بود،
۴- شرایط و محیط یادگیری یکی از مهمترین عوامل مؤثر در یادگیری، شرایط و محیط پادگیری است.

محیط اگر آموزشی باشد شاگرد را به فعالیت تشویق کند و غیره، یادگیری بهتر صورت خواهد گرفت.

۵- روش تدریس معلم
۶- رابطه کل به جزء: البته در این مورد بحث فراوان است برخی معتقدند در یادگیری ابتدا باید مفاهیم کلی را ارائه نمود (مثلا پیروان گشتالت، برخی برعکس معتقدند که در یادگیری باید از مقاهیم جزیی به مفاهیم کلی رفت، ولی به هر حال پیدا کردن ارتباط میان کل و جزه در مفاهیم مورد یادگیری، موجب بهبود آن خواهد بود.


جزوه علوم تربیتی یک

جزوه کارشناسی ارشد علوم تربیتی


دانلود رایگان جزوه علوم تربیتی


دانلود رایگان جزوات کارشناسی ارشد علوم تربیتی


خرید کتاب دست دوم ارشد علوم تربیتی


منابع ارشد علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی


دانلود رایگان جزوات کارشناسی ارشد ماهان


کتابهای ارشد علوم تربیتی مدرسان شریف


مدرسان شریف علوم تربیتی 2



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی